Wyszukiwarka Funkcje Cennik Blog

Wyszukiwarka nie działa pomimo zrealizowania płatności

Istnieje kilka powodów, dla których pomimo tego, że zamówienie zostało opłacone, Wyszukiwarka nie jest jeszcze aktywna.

1. Transakcja nie została zrealizowana - będzie ją trzeba powtórzyć.

2. Pomyłka w tytule przelewu - prześlij potwierdzenie przelewu na adres ecommerce@goldenline.pl

3. W zależności od formy przelewu, czas oczekiwania na zaksięgowanie jest różny (karta płatnicza - natychmiastowy dostęp; przelew tradycyjny - dostęp do 5 dni roboczych; przelew on-line - czas realizacji usługi do godziny).

4. Wygaśniecie zamówienia - zamówienie wygasa automatycznie, jeśli płatność nie zostanie uiszczona w ciągu 10 dni od daty wystawienia.
Czy ten artykuł był pomocny?
Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0
Oparte na technologii Zendesk