Wyszukiwarka Funkcje Cennik Blog

Ogłoszenie niewidoczne w portalu pomimo zrealizowania płatności

Istnieje kilka powodów, dla których ogłoszenie nie jest jeszcze widoczne w portalu GoldenLine.

1. Przelew nie został zrealizowany - transakcję trzeba powtórzyć.
2. Data publikacji została ustawiona na późniejszy termin.
3. Nastąpiła  pomyłka w tytule przelewu - prześlij potwierdzenie przelewu na adres bok@goldenline.pl
4. Czas oczekiwania na zaksięgowanie jest różny w zależności od wybranej formy płatności:
- karta płatnicza - do 15 minut
- przelew on-line -  do godziny
- przelew tradycyjny - do 5 dni roboczych 
5. Nastąpiło wygaśnięcie zamówienia - zamówienie wygasa automatycznie, jeśli płatność nie zostanie uiszczona w ciągu 10 dni od daty wystawienia.

Czy ten artykuł był pomocny?
Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0
Oparte na technologii Zendesk