Wyszukiwarka Funkcje Cennik Blog

Dlaczego Wyszukiwarka nie działa pomimo zrealizowania płatności?

Istnieje kilka powodów, dla których pomimo opłacenia zamówienia Wyszukiwarka nie jest jeszcze aktywna.

1. Transakcja nie została zrealizowana - będzie ją trzeba powtórzyć.

2. Nastąpiła pomyłka w tytule przelewu - prześlij potwierdzenie przelewu na adres ecommerce@goldenline.pl

3. W zależności od formy przelewu, czas oczekiwania na zaksięgowanie jest różny (karta płatnicza - natychmiastowy dostęp; przelew tradycyjny - dostęp do 5 dni roboczych; przelew on-line - czas realizacji usługi do godziny).

4. Wygaśniecie zamówienia - zamówienie wygasa automatycznie, jeśli płatność nie zostanie uiszczona w ciągu 10 dni od daty wystawienia.

Czy ten artykuł był pomocny?
Liczba użytkowników, którzy uważają ten artykuł za przydatny: 0 z 0
Oparte na technologii Zendesk